missjejje01

Direktlänk till inlägg 19 december 2013

Sånt kan hända!! Tror jag??

Av Jennifer Braga - 19 december 2013 18:07

Hej hej.
Nu är jag med Ellen.
Vi är sjukt besvikna på två personer, som vi trodde vi kunde lita på och aldrig liksom förlora på nått sätt! Men allt handlar bara om att min kompis
Ringer först och säger att våra pojkvänner inte tycker att vi har seriösa förhållanden?

Och för det första kunde ni inte ha ringt själva?
För det andra, skyll inte på oss när det är ni som gör fel!

Vi är absolut inte arga bara väldigt besvikna.

I alla andra situationer är ni ju jätte "coola" då kunde ni ju varit lite coola på riktigt nu då och visar att ni vågar Ringa själva och sagt vad ni egentligen kände och inte hitta på massa andra löjliga bortförklaringar:(
Nu har jag skrivit ut det här på min blogg och jag vet att vem som helst kan läsa men när ni killar slutar vara så jävla korkade så slutar jag vara en bitch :) så där har ni det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Braga - 22 januari 2014 19:02

Hej allihopa som läser jag tänkte att om ni vill veta mer om mig så kan ni följa mig på: videofyme: Missjejje01 instagram: missjejje01 videofyme: GiveAwayWithThisGirls   Jag ville bara säga att jag är inne mer på det, än här!! Imon har vi...

Av Jennifer Braga - 29 november 2013 08:36


  Hej, hej alla!! Är i skolan vi har nyheter nu?! 8.45 ska vi titta på en julmusikal! Bloggar mer sen!! Hej då!! :)  ...

Av Jennifer Braga - 28 november 2013 09:46


  Hej är i skolan! Ska snart göra (Dagens outfit)! Wiggo, Ellen, Ella och jag!!  ...

Av Jennifer Braga - 27 november 2013 19:21


  1. Jag är 12 år. 2. Jag går på Glasbergsskolan. 3. Jag har en kille han heter Erik. 4. Jag kan göra det imon. 5. Vi har varit ihop i 2 veckor. ...

Av Jennifer Braga - 27 november 2013 18:14


  1. Jag har ganska många bästisar, Lovisa, Amanda A, Ella, Fanny, Ebba, Ellen. 2. Lite olika sorts musik t.ex. Pop. 3. (Själen av en vän) jag gillar den låten för texten är så fin och han sjunger jätte bra. 4. Min dåliga vana är att jag int...

Presentation


Hej, jag heter jennifer och jag är 12 år.
Jag älskar att vara med mina bästisar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards